Sinterklaas cadeaus achteraf betalen met Klarna, Afterpay, Riverty of Billink

Geplaatst op 13-11-2022

Categorie: Financieel

Sinterklaas is een Nederlandse traditie die begon in de jaren 1500. Mensen vieren de komst van Sinterklaas door geschenken uit te wisselen op 6 december. Traditioneel ontvangen kinderen op deze dag snoep, koekjes, marsepein en pepermuntjes. Maar misschien hebben ze ook een boek, speelgoed of kledingstuk van Sinterklaas gekregen. De cadeau-uitwisseling vindt 's morgens vroeg of' s avonds plaats, vóór het ontbijt of het slapengaan. Post-kerstverkopen zijn een moderne draai aan de traditie; deze verkopen bieden klanten de mogelijkheid om hun sinterklaascadeaus achteraf te betalen.

De post-sinterklaasverkopen vinden meestal plaats in warenhuizen en supermarkten. Op deze evenementen kunnen klanten betalen voor de goederen die ze willen en nodig hebben. Ze kunnen hun aankopen dan thuis ophalen of rechtstreeks op hun adres laten bezorgen. Klanten kunnen nu Klarna winkels, Afterpay, Riverty winkels of Billink selecteren als hun voorkeursbetalingsoptie. Met deze online betalingsopties kunnen klanten gemakkelijk de goederen kopen die ze willen en ze op een later tijdstip betalen. Over het algemeen bieden deze online betalingsopties klanten een gemakkelijke manier om te kopen wat ze willen. Klanten kunnen online aankopen doen met een persoonlijk budget en een flexibel betalingsschema. Ze kunnen artikelen ook zonder boete retourneren als ze van gedachten veranderen over hun aankoop. Betalen na Sinterklaas stelt klanten in staat om cadeautjes te kopen met al het geld dat ze op dat moment beschikbaar hebben. Het stelt hen ook in staat om geld uit andere bronnen te lenen als ze niet genoeg geld beschikbaar hebben om alle cadeaus die ze willen meteen te kopen.

Klanten kunnen nu wachten met het betalen van hun Sinterklaascadeaus tot na Kerstmis. Op deze manier geven ze alleen uit wat ze zich kunnen veroorloven en kunnen ze de rest sparen voor andere vakantie-uitgaven, zoals het kerstdiner of het inrichten van hun huis voor het seizoen. Winkels promoten deze verkoop na Sinterklaas weken van tevoren, zodat shoppers vooruit kunnen plannen voor deze verkopen en dienovereenkomstig kunnen budgetteren. Maar ook afterpay winkels